nyköping

har vart vaken lite nu och jag va bara tvungen att prata med en tjejkompis för att få bitarna att falla på plats..
tror min dröm jag hade i natt handlar om att jag har sån sjukt stark hemlängtan till nyköping..
har inte haft sån här stark hemlängtan dit på jätte länge..
men de va verkligen en jätte bra dröm och alla som va med i den va människor som jag känner där..
ville tillbaka in i srömmen direkt när jag vakna.. vill tillbaka sit nu när jag sitter och tänker på den.
det är som att drömmen va på riktigt.. känns hemskat att jag vill att den ska vara verklig..

men nu är den riktiga verkligheten här och pontus ska få frukost sen har vi massor att göra idag.
skicka papper till försäkringskassan och nått mer brav jag inte vet vart det ska och så ska jag hämta ut böcker jag ska ha fått på posten igår och kanske kanske kanske åka ocj kolla på mina fina skor och se om jag vill ha dom efter jag provat dom..
sen blir det att bara vara hemma och städa tusan för på måndag börjar jag skolan..

men först av allt ska jag försöka att inte få ett uttbrott på ponta, för varannan minut kommer han mamma, mamma coh sen är det inge, och mitt tålamod idag är inte alls bra..

ska oxå sätta mej och planera resan till nyköping.. som ska ske väldigt snart antingen över en sag eller en helg beror på om jag hittar nånstans att sova..

aja nee nu ska jag göra frukost till ponta och sätta mej i soffan dricka kaffe och läsa lite i min bok innan jag kanske klarar av denna dag utan att vilja gå och gräva mej en grop nånstans att slänga mej i..

xoxo lollo-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0