trött

Bläää värsta skit dagen jag har haft då.. Inte för att den har gått dåligt utan bara för att jag har vart så sjukt trött så jag nästan somna på matten oxå.. gahhh, irreterande..

Och jag måste faktist erkänna en sak, jag saknar Johans matte lektioner.. Det va aldrig nån som satt och prata hela lektionen igenom helt otroligt jobbigt..

Och jag slog mej nästan hårt i huve när jag va på väg hem, det satt nämligen två ungdomar vid busshållsplatsen och hångla och det enda jag tänkte va 'gu dom måste ju andas snart' - som en gammal jäkla kärring.. va tusan har hänt de va inte många år sen de kunde vart jag som satt där.. har man blivit så tråkig!? men det kanske e nått med ny förälskelse och allt det där, jag har iaf inte så längre..

------

Men jag måste säga att tanten på csn kontoret på skolan är verkligen lyckobringande.
varje gång jag vart inne där så har det hänt någe positivt..
förra gången så fick jag det där extra pappret från csn som jag vänta på, idag fick jag papprena från NTI om jag verkligen kommit in på tyska kursen..
Ska till henne nästa vecka då kanske hon kan få mina papper från csn att bli godkända så jag kan få några jäkla pengar nångång..

Måste in och beställa mer böcker nu..

Prata även men min engelska lärare idag för jag funderar på att plugga min engelska B på distans och vi kom överens om att jag skulle ta helgen att tänka igenom det här.. men de bli att plugga hemma eller på bibblan då.

8 timmar per dag pluggar jag..

Va inne hos syo oxå, vi prata lite om vad jag kan plugga vidare som, för är ju fortfarande så himla förvirrad i mitt beslut.. Men de lutar faktist åt att jag kommer söka till det jag tänkt hela tiden sista ansökning va 20 eller 22 oktober eller november, för skolan börjar inte fören 17 januari.. tråkigt tre dagar innan man fyller..

------------

Nee nu ska jag gå och plugga så man kanske kan lämna in nått bra på tisdag..

xoxo Lollo

Kommentarer
Postat av: amina

'gu dom måste ju andas snart'

hahahahahahh så kul!

Kram på dig!

2010-09-01 @ 23:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0