fredag den 13 och lite till

Jag mådde faktis ganska bra när jag vakna i morse..
killarna skulle åka bort och va borta hela helgen och jag skulle plugga och städa under tiden dom va borta..

killarna åkte iväg som dom skulle och lämna av mej vid konsum på vägen till rallycrossen..

när jag är på väg hem från affären så dyker han upp som gubben i lådan och jag lovar mitt hjärta stanna.
visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen.. ville bara sjunka genom marken..
han sa att han ville att vi skulle bli sams och börja prata igen, men att han inte visste varför jag va arg..

visste inte vad jag skulle säga, hur kan han inte veta!? jag sa att han kunde ju fråga sin fru jag har ju mailat henne..

men vet ni vad det hemskaste var, jag kännde ingeting, inga känslor alls..

men om jag ens skulle tänka igenom detta om han skulle få ens en liten bit av mitt liv igen så kommer det vara på mina vilkor och regler och dom är inte några och dom ska följas annars kan han glömma detta.. men jag måste ta några dagar att tänka igenom detta känner jag..

-------------------------------------------------------

Miss Maya och jag ska lägga oss på soffan nu och se nån dålig film innan vi börjar plugga..
för jag känner att jag har inte riktigt den rätta plugg motivationen just nu..
men jag ska även hinna städa lite innan killarna kommer hem imorn kväll..

funderar på när man ska ta sej tid att åka ner till nypan, vill ju se systers nya lägenhet, är så himla glad för hennes skull.

--------------------------------------------

jag måste ju bara berätta om min fredag den 13..

den börja med att jag försov mej en halvtimme och det är ganska mycke när man redan går upp sent som det är.
sen körde farmor agda 177år bussen så det tog mycke längre tid än vad som igentligen vore okej..

när jag kom till skolan så kolla jag på schemat jag började inte alls 8.30 som jag trodde utan 9.00 så jag va inte alls sen så jag hade stressat i onödan.
när jag väl börjar lektionen så regnar det i datasalen, det kommer vatten från taket där det finns stora galler till luftkonditioneringen. jätte kul..

sen när lektionen är slut och jag väljer att ta tåget ist för bussen i morse va inte så jäkla kul, när jag kommer ner till tåget så är ett tåg inställt pga nått skit.

när jag väl kom hem så hade dan börjat lugna ner sej men fortsatte tyvärr idag..
-------------------------------------
hoppas nu hade en bättre fredag den 13..

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0