Hell

Tror du att man straffas för sånt man gjort tidigare i livet!?
Jag vet inte riktigt vad man ska tro..

Jag tycker dock inte att man ska straffas för sånt ens föräldrar har gjort..

Man blir inte Mamma eller Pappa bara för att man får ett barn, det är nått man förtjänar att va, birth-parents (jag kan inte komma på nått bra svenskt ord för det) kan alla vara men att vara en förälder det är nått helt annat.

Det finns en anledning varför jag inte litar på andra speciellt sånna som är äldre, det lärde jag mej tidigt.

Jag har en två jätte viktiga i mitt liv, den första är min son utan han skulle jag nog inte va där jag är idag, den andra är min katt med henne runt mej känner jag mej trygg..

Efter jag sprang in i 'han' i lördags har jag inte kunnat andas rätt och har den här mullrande smärtan i bröstet, vill bara att jag ska komma på ett sätt att hamna i det läget jag va i fredags, då man kunde andas, då man tyckte att livet va på uppgång och jag började känna mej glad igen..


                                              LIFE IS A-HELL-OF-A-THING TO HAPPEN TO A PERSON

xoxo lollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0