Utkast: Aug. 6, 2010

FREDAG!!! 3dagar kvar till allvaret..

På måndag börjar jag skolan igen..

Träffade Söt-Amina i haninge, åt lunch på Mc, min muta för att Ponta skulle vilja följa med.

Köpte mina skor idag.. gillar dom massor men efter att ha gått i mina höga skor idag utan ballerina strumper så har jag sånna skoskav på mina tår.. ena lilltån har jag inte ens nån känsel i, det kan inte vara rätt..
Men ska man vara fin får man lida pin, eller? för mej gäller det dock bara skor för jag skulle kunna leva med bara mina mjukisar och mickes tröjer hela livet om jag bara fick ha mina skor.. men alla skor passar dock inte till mjukisar, haha..


Kl är ca 02.00 på natten eller morgonen beror på hur man ser det.. Sitter och lyssnar på Eminem..
SÖMNLÖS

Ska kolla på nån film nu och se om man kan få nån timmes sömn iaf innan Ponta vaknar.

xoxo lollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0