this week so far

hur jäkla fel är inte det här..
efter jag va på info grejen på C.vux i måndags så gick jag till centrum för att kolla runt lite.
tog en fika på momo satt och läste min bok, men kunde inte slappna av så jag gick in i bokhandeln (där känner jag mej alltid trygg, det är någe med böcker)..

hjärnskrynklaren säger att jag ska klara av det här nu iaf en stund, men panik..

när det inte hjälpte som jag ville så gick ner till bibblan och tog en fika på kulturhusets café och läste min bok, sen gick jag in och kolla om det fanns nån rolig bok att låna men de e ganska tråkigt när man inte hittar någe som det känns som man inte redan har läst..

jag vill kunna känna mej trygg igen,
jag vill kunna gå omkring ute utan att vara rädd hela tiden,
jag vill kunna bara vara utan att kolla mej över axeln hela tiden..
det här är hur jäkla fel som hellst..

igår tisdags så hade jag mina två första lektioner. matte C och engelska B..
på matten, kändes så fel, för det kändes som om jag lärde mej mera på dom två timmarna än vad jag gjorde på ett helt år på södertörn. så hemskt..
på engelskan så har vi en gubbe som påminner om villo på alla konstiga sätt.. det va mer info och prata i grupper så det va inte så mycke lektion över det hela, men de va ganska intressant att leo som gick i min klass på södertörn går i min engelska grupp.

annars har jag faktis inte träffat nån som man känner igen..
men de kan ju vara ganska skönt..

idag hade jag inga lektioner så nu ska jag först lägga ponta för han ska vila lite sen ska jag ställa mej och diska innan jag ska plugga lite matte..

imorn är det tillbax till allvaret igen..

xoxo lollo

-lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0