epic night

Helt underbar kväll med underbara tjejorna!!!
Väldigt nyktert och mycke prat, så himla kul..
Plus att Sara kom det va hur kul som hellst har inte träffat henne på fem år så det va hur kul som hellst..
Känns dock inte som fem år har gått.. Får hoppas på att det inte går fem år till innan vi ses igen..
Viktoria och Cilia va oxå här och det va jätte kul och lilla Milthon han va den enda killen förutom Micken som satt vid sin dator som han flyttat ut i köket och Ponta sov ju mest hela tiden..
Fick tre små jätte fina röda ljusglas med ljus av Viktoria och en jätte fin blomma med en jätte fin kruka av Sara och jag lovade henne att jag ska försöka hålla den levande iaf en månad så länge borde jag ju kunna hålla den levande..
Det va verkligen en jätte mysig kväll..

                       It was a EPIC night!!

Imorn ska Micken med Jonne och Svärfar till Eskilstuna och kolla på folkrace i kylan..
Så jag och Ponta blir ensama hemma men vi ska nog fortsätta fixa hemma eller åka och kolla på skor till honom och kanske åka och se om dom kan laga mina skor.. älskar dom och dom är ju nya så man vill ju kunna använda dom..

Nu ska jag kolla lite på tv och kanske läsa lite innan man kan somna..

Love and Peace

xoxo lollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0