god jul eller nått



GOD JUL ALLA!!









Hoppas ni får en fin och vit jul, jag gillar inte direkt julen för den påminner jätte mycke om mormor men ungarna gillar den ju och det är ju roligt för dom, men jag har inga jul saker uppe här hemma, vi är inte hemma på julen vi åker till Mickens syrra den 23 nångång på dan och kommer kanske hem den 25 på kvällen eller nått sånt, så det känns bara konstigt att ta upp massa julsaker som bara kommer stå och samla damm..

Nu ska jag sätta mej och kolla på 'LIFE AS WE KNOW IT' den filmen är bara för bra, den är sorglig och rolig.. Sen ska jag fortsätta kolla på Greek och Gossip Girl och VD, är ju lite beroende men det är lugnt älskar dom serierna..
Men först på med alla vinter kläder och ut i kylan och snön för jag måste gå till centrum och köpa snus..

Som tur är så kommer min älskade svärfar och hjälper mej och tar hem julklapparna som jag måste hämta från posten, vissa vill jag bara inte a på pulkan för det kan bli dyrt om dom går sönder.

Är det bara jag eller jag tycker det är sjukt irreterande att Micken måste veta exakt vad jag önskar mej för att han kan inte komma på sj eller har ingen fantasi eller så lyssnar han inte på mej, jag visste direkt vad jag skulle köpa till honom för jag har lyssnat på vad han pratat om och vet att det han ska få va nått han verkligen vill ha..

Nee nu måste jag verkligen gå och köpa snus för jag börjar snäsa till för små saker..

xoxo lollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0