sårbar och utlämnad

Jag känner mej så sårbar just nu, kan inte sova mår inge bra varför ska det alltid vara såhär!?

Pratade med Cilia idag om min uppväxt mitt liv och allt runt det..SÅRBAR..

Kl är efter tre på natten och jag kan inte få tankarna att stanna så jag kan sova..
Jag hatar den här känslan.

Dom som verkligen vet allt om mej och vet ALLT är min psykolog, MrsF och den jag saknar mest i mitt liv, kan inte ens berätta allt för Micke, det är verkligen ingen som kan förstå den känslan.


Jag och MrsF har alltid älskat Gossip Girl, har ALDRIG missat ett avnitt, jag älskar Chuck Bass och har alrig fattat varför visst han är snygg och 'bad boy' men det är verkligen inte därför och MrsF skrev det sist i hennes mail hon visste varför men hon ville att jag skulle förstå det sj innan hon ville säga nått hon har alltid vetat men jag fattar nu.
Jag ÄR Chuck Bass fast kvinnlig form..

Min mur jag har, att jag inte släpper in folk, att jag hatar att prata känslor, och allt som går runt det, jag fatar nu men jag vill igentligen inte förstå.. Det är ju hur hemskt som hellst..

Det ända jag kan tänka är 'varför lämnade du mej'..

Känns som jag har verkligen ingen att prata med förutom min psykolog och MrsF.
Hur hemskt är inte det då!? jag har många vänner och folk runt mej hela tiden men ändå varför känne jag mej så ensam då!???

Vem kan jag prata med, när jag har så svårt att lita på folk.

Det känns bara som om att alla jag släpper in i livet dom bara lämnar mej, så kan ni verkligen skylla på mej att jag inte kan lita på folk??

Nee men nu ska jag återvända till min dröm värld och se nått avsnitt av nån serie eller läsa en bok där jag slipper tänka på allt och behöver inte vara mej sj för en stund..

xoxo Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0