arg flickvän, men stolt mamma

Jag har nog aldrig varit så arg, ledsen och besviken som jag är just nu!!!
skulle jag hitta hammaren just nu skulle jag nog slå sönder datorn, för så jäkla arg är jag..
så eftersom jag va hemma och städa och sånt i en vecka och har nu inte varit hemma på en vecka så måste jag börja om från början. tack.

det skulle vara kul om du kunde motbevisa det jag säger till dej mer än att du bevisar att jag faktis har rätt!
du säger att du hjälper till men snälla bevisa det då.. för ännu en gång har du bevisat att jag har helt rätt..

är så jävla arg just nu att tårarna bara sprutar, och jag måste tydligen ställa mej och diska ocj göra en stor städning.

det jag skulle berättat från början innan jag kom hem och såg allt det här va att ponta kissa på pottan idag, han och jag har gjort det till en tävling för att han ska tycka det är kul och inte vilja ha blöjja, så han gick in på toan jag fatta först inte vart han tagit vägen men så hörde jag honom skrika innefrån toan -jag vann.. och sen ett asgarv..  han va jätte stolt över sej sj och jag va så klart ännu stoltare, kanske han kan sluta va så envis nu..


-lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0