bla bla

Bla bla bla.. Hur trött är man inte på alla läkares babbel..
Nee men de e ju inge fel på mje inte alls, hade jätte hög sänka, har vart dålig sen 4juni har hostat lika länge..
nej de va ju inge fel på mej..
Fick lite host äkel dricka och något som jag ska droppa i mitt öra tre gånger om dan.. hmmm..
Det sista hon säger till mej innan jag ska gå är -A men de du har smittar ju inte, om du låter bli att slicka på folk..
varför i allt i världen skulle jag slicka på folk...??

Aja annars har de inte hänt så mycke denna vecka har vart en skön hemma vecka orkar ju inte så mycke annat..

Igår va jag iof och åt lunch med Ida i haninge, gu va hon pratar ;) ganska skönt då jag inte alls va på humör för att prata.. senare på eftermiddagen så räffa jag några från styrelsen för att kolla vart staketet ska upp och träffa gårdsgruppen så vi kolla runt lite vad man kan göra ordning på alla gårdar..

jag som knappt orkar gå till köket idag, har fått för mej att jag ska ta en vända till centrum för att gå till bibblan och apoteket men det skulle iof vara bra.. bibblan är ju för att fixa det sista inför imorn..

imorn så ska jag och muhanned ha en heldag jag har planerat den in i minsta detalj hoppas bara att det blir som man planerat.. och det roliga är att han har ingen aning om vad vi ska göra.. haha..

haha nee nu ska jag lägga mej på soffan och läsa new moon.. jag förstår inte hur man kan läsa dom på svenska för det första är dom ju på flera ställen fel översatta och så har dom tagit bort vissa saker.. engelska är mycke bättre..


bläää på er..
xoxo lollo



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha nee jag har verkligen ingen aning :O är så lost :D men jag litar på dig kram kram

2010-07-02 @ 11:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0