blabber

Torsdag.. hmm..


Vi ska lämna ungarna snart hos svärisarna.
Sen ska jag och micke har date night, blir bio och middag nånstans.
imorn fyller micke år han blir sten gammal haha han blir 27år. fy bubblan va gammal han blir.. haha
(de e jag som har ålders problem de har inte han)

känner mej ganska tom..
det är som om jag bara lägger alla känslor och allt bakom mej och bara ler och
går vidare men börjar känna av det nu, inge kul alls..
det är nästan som trycket i bröstet har blivit permanent fast där..

Jag gick med i boktipset.se i förrgår, vet igentligen inte varför men dennis tyckte det, så jag testar.
har inte ens börjar nudda vid alla böcker jag läst och jag är redan uppe i nästan hundra lästa böcker, hmm jag undrar vart jag kommer sluta..

nu ska jag kanske jag ska fixa det sista innan micke ska lämna ungarna.
men har lite svårt att slita mej från datorn håller på att kolla runt på boktipset och fyller i min lista
ni kan söka på mitt namn louise hallberg om ni vill se lite vad jag gillar att läsa..
och det som har blivit som en drog är att jag sitter och lyssnar på eminem, känns som att det är enda gången jag kan tänka klart..

aa nee men vi får se vad denna dag ger..

xoxo lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0