fixa och trixa

Hehe de e så jäkla roligt det här (ironinsk)
men idag är det faktis lite roligt låter som jag är i målbrottet..
men idag kan jag knappt heller inte prata utan jag viskar då låter det bäst..

tog en sväng ner till svärisarna idag, blåste as kallt i bussen både dit och hem, så jag hosta ju självklart ännu mer då. det va ju inte så kul men fick ju iaf träffa svärisarna innan dom drar till gotland i två veckor..
svärmor sa vad som skulle vattnas och hur ofta och sånt. jag är ju faktis inte så jäkla bra på sånt eftersom vi inte har blommer hemma..

jag börja fixa i badrummena idag kan ju inte låta bli, så nu ska jag måla lite och sätta upp lite saker sen blir det nog bra när det är klart tror jag.. när jag prata med micke i fonen om det idag kunde jag nästan se framför mej när han gör den där minen och himlar med ögonen och skakar lite på huve.. haha..
han låter mej iaf hållas..

idag ska vi även börja storstäda.. men eftersom min ork är på ca ett av tio så lär jag inte kunna göra så mycke idag, mitt mål är att vika alla kläder på vårt rum och samla ihop allt smutts så micke kan tvätta..

åå tusan kl är snart två då måste jag börja röra på mej och jämta ponta på dagis, får se va han vill göra idag efter hämtningen, igår ville han va ute och leka en stund sen ville han bara in och leka med bilar för det va så varmt i lekparken, kan ju hoppas att han vill va ute lite längre idag iaf, men kan förstå honom igår va de jätte varmt där även fast det mesta är i skuggan..

men hoppas ni får en varm och skön dag idag...

xoxo lollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0