heron city

igår va det torsdag..
micke lämna ungarna hos svärisarna vid tolv när han kom hem igen så åkte vi till heron för att kolla på bio och äta lunch. vi kolla på twilight eclipse, för han hade inte sett den och jag kan se den hur många gånger som hellst till för den är så jäkla bra..
det roliga kom när vi skulle därifrån.

som dom flesta kanske märkte igår så regna det hela dagen.

så när vi skulle gå ut genom dörrarna till garaget på plan-0 (de e mark plan längst ner i heron city) så möttes vi av ett hav av vatten i garaget ända fram till dörren och nästan hela nedre plan va vatten fyllt..
micke tänkte ta bilen och köra runt den för att jag inte skulle behöva gå i det 10cm djupa vattnet.
det ran ner i rulltrappan i garaget oxå. så jäkla mycke vatten..
så han börja hoppa framåt för att komma till en torr fläck, men han halka men tur för han att han hamna iaf på den torra fläcken..
så idag kan han knappt röra sej det ser jätte roligt ut.. haha

idag fyller micken 27år haha gammal, derför ser det så roligt ut när han går som en gammling..

så vi ska hämta ungarna idag och när vi är nere så ska vi på fika hos svärisarna..

nee nu ska jag chatta lite till med söt amina och kolla in på boktipset.se innan jag måste åka..

xoxo lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0