host

host host godmorgon.. hehe de e min nya grej..
6 weeks and still going strong.. ja men visst serröö...

idag, jaa jag har ingen aning om vad jag ska göra eller vad jag orkar göra..
ponta ska iaf till dagis mellan 9-14 så jag får lite egen tid för han ska va hemma 6veckor från fredag..
så då kan vi göra vad som under den tiden..

men jag har en liten lista som jag skulle behöva iaf behöva pricka av några punkter av..
-färga håret
-slipa i badrummet
-måla i badrummet
-vika tvätt                                        vet inte ens om jag kan göra allt det idag..

ponta sitter i soffan just nu och väntar på att få gå till dagis, han har gått till hallen flera gånger. men de e nästan en timme kvar innan han ska vara där..

aa men jag har inge mer att säga för tillfället.. så see ya..

xoxo lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0