lyx tisdag

Lyx tisdag, tycker iaf ponta.
han sitter på sin matta framför tv'n och äter popcorn och kollar på playhouse disney channel.
kan det bli bättre när man är 3½år!!!??

jag är sjukt trött, somna på soffan igår vakna med en pontus som hade sitt ansikte en decemeter från mitt och skrattande - mamma du ser rolig ut.. hm tack, det gjorde jag säkert inte speciellt skönt att sova där..
och jag som hade hela sängen för mej sj inatt..

planerar att försöka mej ta mej ner till nyköping denna vecka eller nästa..
har inte varit nere sen jaa sen sandra fyllde så februari nångång..
har ju lovat syster att komma ner med ponta..

beställde mina skolböcker, fy tusan va dyrt det är..

*Matematik 3000 för Komvux kurs C lärobok -281kr
*Progress Gold B -373kr
* Progress Gold B - Student's Key  -65kr
* Datorkunskap Office 2007 Fakta och övningar  -383kr

men de e det värt, hoppas jag iaf.. men de e ju bara en termin för i januari ska jag försöka komma in på utbildningen på ekonomi universitetet.. håller tummarna..

nee ska lägga mej på soffan och läsa lite nu när ponta sitter och kollar lite på tv innan vi ska ut och röjja loss i lekparken. för som med min vanliga tur så har ju solen kommit fram nu när vi kommit hem den kunde inte vara framme när vi va nere i ösmo så vi kunde badat i poolen..aja..

hoppas ni får en bra dag..

xoxo lollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0