måndag

Har ni nångång haft den här känslan att oavsett hur fort ni rör er framåt så är det inte fort nog..
jag har haft den hela dan, eller dom stunder jag vart vaken idag.
sov bort hela dagen, tydligen..
kunde inte sova inatt låg bara på soffan och hosta ville inte ligga inne i sängen hos micke, för jag låg bara och vred och vände mej och hosta så klart.. så jag låg på soffan och läste min bok.

åå min bok -The last song, by Nicholas Sparks- jag grinar lika mycke varje gång jag läser den, jag bara älskar den boken och den är verkligen bra skriven tycker jag.. den är på 405 sidor.. engelska så klart..

har haft en ganska jobbig dan eller jaa då jag vart vaken, fortfarande hostande och dunder förkyld, undrar när det ska ta slut ser ingen ljusning än pluss att idag så vakna jag efter att ha sovit en stund på fm och ögonen va helt igensatta så med min tur just nu så har jag fått ögoninflamation.. ska verkligen till VC imorn.. nu får dom ge mej nått..

nu vil älskling snart gå in och lägga sej här i sängen så jag ska flytta ut mina saker till vardagsrummet igen, vill ju inte störa honom då han faktis ska jobba imorn..

aja nu ska jag springa till ponta för han ropar, micke la han nyss.. vill säkert ha mer vällsing..

xoxo lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0