tre saker


Det finns två saker eller nää kanske tre saker som jag inte kan vara utan..

det första är skor, har en hel garderob full med skor plus några till i hallen, och jaa micke är helt galen över att jag vägrar slänga några men det är inge fel på dom, vissa har jag använt några gånger andra har jag inte ens tagit ut kartongen, mina slit och släng skor som jag använder dagligen står självklart i hallen, men nu har jag hittat ett par som jag verkligen vill ha, lite snygga är dom ju, eller??





det andra är mina böcker, vet verkligen inte hur jag skulle vara om jag gick en hel dag utan att läsa iaf några kapitel i en bok, nästa bok som jag håller på att kolla efter är Anna Karenina av Leo Tolstoj, hoppas att den är lika bra som jag fått höra..

det tredje är en sak jag inte kommer säga men iaf. haha


nee nu har micke åkt till ösmo och jag och ungarna är hemma, ska strax laga mat. är jätte trött, men får försöka klara mej tills man lagt ungarna.. ska kanske lägga och läsa min bok oxå så man kommer igenom den, men jag grinar lika mycke varje gång jag läser den men den e så bra. The Last Song av Nicholas Sparks.

jahap nehep man kankse skulle göra lite nytta nu..

xoxo lollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0