frisören

vilken dag!! inte ett moln så långt ögat kan se..
haha och ni som tror jag menar det som nått positivt känner inte mej..

LOLLO + SOL = inge bra

haha, jag är den där som sitter i skuggan och bara väntar på att få åka hem..
men E-lotta ringde för en stund sen och fråga om jag ville med till årsta och bada med ungarna, väldigt lockande med tanke på att det va VÄLDIGT länge sen vi sågs och dom åker hem till östersund på söndag.. hmm
men min hosta och allt det känns inte alls bra..
så jag är lite lessen i ögat om jag inte kommer iväg..

aja det jag ville berätta va iaf att jag va hos frisören med ponta igår, joo men det såg väl bra ut men jag vart inte nöjd alls, INTE ALLS...
så nu ska jag klä på mej och gå med honom till frisören igen..
är det nått jag är kräsen över så är det håret vare sej det är mitt ungarna eller mickes det ska bara vara bra så jag är nöjd.. så joo jag är den där jobbiga typen som går tillbaka och klagar..

jag är verkligen ingen uttsende snobb inte alls, va tror ni om mej, jag skulle kunna bo i mina mjukisar året runt om det va så men det är nått med håret som har blivit en grej vet inte varför..
eee det här känns så konstigt att skriva om, så tjejigt att jag nästan får ont i magen. så nu går vi vidare..

idag ska jag och micke stor städa massor för på måndag så åker vi ner till ösmo och blir bofasta där i två veckor..
fast på måndag så åker bara micke och ungarna ner för att jag ska få några dagar för mej sj.. för veckan efter så ska micke jobba igen så då får han några dagar att bara vara sj hemma..

aa när vi ändå är inne på det, mickes semester e ju nått han är ledig vecka 28 30 32.. joo han ska faktis jobba veckorna i mellan.. haha..
det e ju högsesång på hans jobb nu.. weird.. men folk bajsar tydligen mer nu på sommaren. haha

pontus gick oxå sista dagen innan hans semester från dagis igår.. så nu e han ledig 6veckor innan han ska börja igen och när han kommer tillbaka ska han upp på stora avdelningen.. det ska bli kul..

aaa nee men nu ska jag klä mej och ponta och sen dra till frisören, igen..

ha en bra soldag alla ni..

xoxo lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0