kontrollbehov

tjoho.

sprang på en kompis och hans 'tjej' igår och hon hade några av sina kompisar med dej..
hon berätta nått som jag inte direkt lyssna på men sen kom den där självklara komentaren, -asså jag är ju igentligen blondin men jag färgar ju håret brunt för att killar verkar ta mej på mer allvar då..
haha noo shit.. visste inte om jag skulle skratta eller gråta vid det tillfället. såg då att min kompis såg ut som om han ville sjuka genom marken..

aa just de micke va med ponta till frisören i lördags igen för att se om dom kunde göra det bättre, och det blev faktis ganska bra.. ska ladda upp lite bilder senare..

igår va micke nere på eneby (jag tror den heter det folkracebanan i nynäs iaf) för dom hade klubb fixar dagar i helgen så han hjälpte till igår, då stanna jag och ponta hemma vi va ute lite på fm men han kruppa lite så det va bara att gå in, jag vet inte om det va värmen eller om det va nått annat där ute men de va inte bra.. men när vi kom in där det va betydligt svalare så blev det ganska bra fort, så det va skönt.. så jag och ponta låg sen flera timmar på golvet och lekte med tåg, och det va det första han gjorde idag när han vakna oxå -kl 6-

nu ska jag börja packa åt killarna så dom kommer iväg till ösmo för dom åker ner idag, och ju fortare dom kommer iväg ju fortare kan jag börja med att röjja av här hemma. ha en väldigt lång lista som ska göras, och så fort jag är klar ska jag åka ner till ösmo, men det kommer ta några dagar för jag ska verkligen STOR städa..

om ni undrar så är jag den som alltid packar för jag måste veta vad som finns med och jag har ett sånt sjukt kontrollbehov.. haha men de e sant jag måste veta vad som ska ner i väskorna och micke packar alltid fel tycker jag.. men de e lugnt det blir ju bara mer jobb för mej..

aha nehe nu ska jag börja packa så jag kanske kan unna mej några minuter med min bok innan jag ska börja städa..

xoxo lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0