ponta

pontus håller föreläsning idag. på många olika ämnen ska jag då meddela.. haha
han e ju bara för söt..
han kom hem till mej igår.. mys pys ungen.. efter en vecka ifrån varandra så va de mamma mamma mamma mamma hela kvällen.. underbart.

vi försöker få ponta att bli blöjfri och dra ner lite på napp tiden. haha han är ganska rolig.
med blöjan så säger han - jag är en stor pojke nu.. (så det går ganska bra
men nappen aaa hur ska jag lyckas.. -jag är ingen stor pojke jag är en liten vill ha min napp...(så det går inge bra

jag är ju ganska svag mot honom i vissa lägen de e ju inte bra det heller, men dom där klarblåa ögonen och dom där ögonfransarna och så gör han sötmin, de e ju inte många som kan stå imot dom..


aja, jag är inte klar hemma än men de gör inge känner jag, ta lite i taget nu..

idag ska vi till bvc och ponta ska få en spruta, jag mår redan dåligt, ska jag va helt ärlig så har jag inte vart med nångång när han fått spruta, jag har alltid lyckats att få nån annan att gå in med han till sprutan.. nee tusan vill inte ens tänka på det jag mår skit dåligt av det..

sen när vi är klara ska vi en vända till haninge och kolla om centrum vux har öppet, så kanske man kan få nya papper, för mina verkar ha gått upp i rök. så jag kan beställa böcker för jag börjar ju den 9 augusti. panik..

får se om jag drar ner till ösmo ikväll eller imorn på fm, ska bara göra bvc och haninge sen får vi se..

nu ska jag göra frukost, för ponta är hungrig..
det är ju sol ute idag, hoppas det inte är för varmt!

xoxo lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0