ösmo

Hellllllu..
sitter här i ösmo vid svärfars skitburk och lyssnar på eminem - beautiful, bubbis ligger på rummet och vilar, jobbigt när man har så mycke kul att man måste vila lite ibland..

a men vi kom ner hit tisdag kväll, då började vi med att kolla allt som micke inte hade gjort som han skulle, han är så knäpp ibland, han tror bara för att det är jag som kommer ner här och inte att det är hans mamma som kommer hem så ska inte jag se vad som inte är 'bra'.. haha efter mina fem år och några månader tillsammans med micke så har jag lärt mej hur lotta vill ha saker här hemma gjorda, micke är så himla kille där och så sjukt lik sin pappa han bara rycker på axlarna och -jaha..
men det gick ganska fort att städa till det som det ska vara.
och det som ponta tyckte va det roligaste under hela dagen vi tömmde poolen för att vattnet börja bli lite halv äkligt och massa gräs, tog hur lång tid som hellst att tömma den, dom köpte ju iof en lite större pool denna sommar det va iof ganska bra nu kan även vi bada där.. ;)

igår onsdag så träffa ponta en ny kompis en tjej som bor nått hus bort, dom bada i poolen och hade det ganska roligt, sen när hon gått hem så fortsatte vi att bada och leka, men det va ganska rolig att när han hade sovit tänkte jag att han kunde ju få cykla lite för det hade han frågat om han fick göra lite tidigare på fm så de va ju bara roligt att han kunde göra nu när vi är här nere, men han cykla kanske 50meter sen tog han av sej hjälmen och sa att han va trött han orka inte mer kunde inte annat än skratta, för när vi gått och lämnat in cykeln i garaget så gick vi på en lång promenad runt här i ösmo eller jag gick och han sprang, när jag sa till han att han nyligen hade sagt att han va trött så skaka han bara på huvudet och -mamma jag har ju mina tofflar på mej och dom springer racersnabbt... haha aaa då vet jag...

idag har det ju vart ganska halv tråkigt väder molnigt och dugga faktis lite förut, så idag har vi vart mest inne och städat, känns lite onödigt att hälla ut skurvattnet varje gång just nu, för vi håller på med toaträning..
vi varvar toa och potta, ponta är ju bara för roligt -mamma de är inte roligt jag vill ha blöja. haha
jaaa vad ska man gör men han börjar bli bättre och bättre på det här nu. så stolt.
nu när han har vilat så ska vi börja med middagen och sen blir det filmkväll om jag får igång dvd'n det kommer inget ljud..

jag måste bara säga jag älskar detta ställe det är min fristad, men hur mycke man än vädrar ut detta hus så är det ändå en bastu. här på övervåningen är det nu ca 32grader där nere är det lite svalare senast jag kolla då va det 26grader och då är alla fönster öppna i alla rum.. när ponta har vaknat så ska jag stänga alla fönster och sätta på ac'n...

hoppas ni har gjort någe kul i veckan.

xoxo lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0