louise och muhanned dagen

host host på er.. haha jaa va ska jag säga hostandet går vidare, men jag har sagt att om jag inte har blivit någe bättre så ska jag tusan tillbaka till VC på måndag..

aja min dag har vart hur jäkla bra som hellst även fast jag hostat en del..

idag va det Louise och Muhanned dagen..
vi tog tåget vid 10.40 hemifrån och åkte mot sollentuna, där vi gick på museet mc-collection, det va helt jäkla underbart.. ska lägga upp lite bilder därifrån snart.. fanns hur mycke som hellst att kolla på och när vi va där så kom det ett gäng från en honda klubb så då stog det ca 20st honda motorcyklar utanför i rad i solskenet, en fröjd för ögat..

vi drog sen vidare in mot stan och åt lunch/middag på vasagatan nån wok/sushi/mongolisk resturang va iaf jätte gott satt där ganska länge eftersom jaa en del av er ju vet muhanned äter rätt mycke.. ;) haha
han åt säkert 20st sushi bitar och flera talrikar av annat, och va ändå inte mätt när vi gick därifrån.. förvånande.. haha

vi åkte vidare till söder gick runt lite där och kolla innan vi hämta ut biljetterna, när vi hämtat ut dom gick vi ut på torget och kolla lite på några som träna thi boxning och dom visa upp lite olika träningar det va gansk underhållande att kolla på.. sen va stunden inne vi gick ner till bion igen köpte varsin läsk och gick och satte oss på våra platser, hela reklamen gick men så helt plötsligt åkte draperiet igen och en av killarna som jobba där kom in i sallongen och sa att dom skulle lotta ut en påse och skivan med filmens soundtrack.. blev helt tyst i hela lokalen.. -Rad 8 plats 152. Muhanned- de e ju min plats.. alla klappa händerna och gratta han, jag skratta en del för han blev helt röd i ansiktet (säkert omedveten om det)..
så jag får tacka muhanned för att jag fick påsen och skivan, tack så hemskt mycke..
filmen va ju hur jäkla bra som hellst, jag tycker den är den filmen som är mest lik boken, kommer självklart att se den fler gånger på bio, har redan lovat att gå med micke..

när vi åkte hem efter filmen va slut va båda två ganska trött på tåget..

så nu sitter jag här hemma i sängen och njuter av tystnaden, för micke är med killarna i ösmo och sover över där efter att dom har vart på folkrace hela dagen idag..

nu ska jag sätta på en film och försöka slappna av om det går med denna hosta.. jäklarns..

kanske glömde nämna det men ni som inte redan visste det så gick jag och muhanned på twilight eclipse idag..

hoppas ni hade en lika bra dag i denna sjuka värme som det va idag..

xoxo lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0