dag

Aaaa denna underbara förkylning..
orkar verkligen inte mera nu..
har ingen kraft i kroppen och vill bara sova hela tiden, men mycke tack vare min underbara hostmedicin cocillana.
finns ju inge bättre..

just nu är jag mest irreterad för att kl är 18 och micke har inte ens hört av sej. gillar inte det.
sjukt arg blir jag på det.. och det börjar bli mörkt ute och det gillar jag ännu mindre..

nu sitter iaf ungarna och kollar på tv lite så jag kan ligga på soffan och läsa min bok eller kolla runt lite på internet utan att känna att man inte är så himla dålig bara för att man inte orkar leka idag..

nee nu ska jag fortsätta läsa ha en bra kväll..

xoxo lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0