allt och inget

HELT SLUT!!!

Hela kroppen skricker efter att få sova, är helt torr i munnen men hur mycke vatten jag än dricker blir det inte bättre..
På måndag gäller det hoppas det visar nått annat får vi leta vidare..

---------------

Ponta somna på sin matta framför tv'n, så söt, men han börjar bli tung..
Killarna har vart i haninge och kollat runt lite...

---------------

Har tömt flera källargångar idag, med flera andra ur styrelsen..
JÖSSES är allt jag säger, blir förvånad varje gång..
Men det tog mycke på mina redan små krafter jag har, kl är runt 21 och jag skulle lätt kunna sova..

Men imorn ska vi inte ses fören vid ett så, det känns ganska okej..
Då hinner jag gå en sväng till kyrkan, har inte varit där på ett tag känner att jag behöver rensa tankarna lite så jag tänkte gå dit en stund..

---------------

Idag är det även 11 sep, en dag för många tankar..

---------------

*GÄSP*
Vet inte hur många gånger jag gäspat nu på bara tio minuter..

Nu slänga sej på sängen och läsa lite..

xoxo lollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0