brunt

Okej va med om en sak idag som jag verkligen skulle vilja sluppit it was so disgusting..
Va uppe på Rv136 och Marion och jag tog varsitt glas vatten när jag skulle ta ett till så kom det bara brunt vatten och det sluta inte komma brunt vatten heller samma sak på toan, men jag och Marion hann få i oss ett varsitt glas och jag vill verkligen inte bli sjuk..

A men de känns iaf i kroppen att vi hållt på att rensa källarna hela helgen har ont i muskler jag inte ens visste jag hade..
Ont Ont Ont Ont Ont Ont!!!

Nee nu skulle jag kunna somna sittande så jag ska kolla lite på youtube innan jag ska sova..

A just de Mrs.F har lurat på mej en twitter om jag inte sagt det innan..
finns  @LolloHallberg 

nee nu ska jag vidare..

xoxo lollo

(jag är jätte snus sugen de e slut och jag orkar inte gå till affären)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0