dagen

Sitter och lyssnar på lite musik och försöker plugga men tankarna vill åt ett annat håll..
Ska snart gå och hämta mina nya tyska böcker.. hoppas det kommer gå bra..
Funderar på att släppa matten.. Kommer inte klara allt annars..
De e inte för att det är för svårt för det här är första gången som jag fattar och hänger med i matte c men de e så himla mycke annat..

-------------

Pontus är jätte duktig nu med att gå på toan, visst kan det hända en olycka men de e e ju som det ska va..
För han blir så himla inne när han leker så han glömmer allt annat.. Men han blir bara bättre och bättre för varje dag som går.. *STOLT MAMMA*

Han är ju helt tokig i sin tåg bana, han pratar om tåg hela tiden och leker med det på dagis och hemma, att han inte får nog nångång men man kanske va sån när man va liten när man hade en favvo grej har inga minnen av det men troligen va det så..

---------------

Haft möten två kvällar denna vecka så är lite trött just nu, så inatt sov jag faktis nästan sex timmar, så när jag vakna va jag nästan pigg men tröttheten kom smygandess efter en stund iaf.. men de e ju sånt man får räkna med kanske.

---------------

Är så trött på min mobil och datorerna här hemma för dom vill inte funka tillsammans, vill få över bilder men va tusan den vill bara inte.. så jag vet inte vad jag ska göra nu.. måste få detta att funka..
Jag har 8mp på min mobil kamera.. så jag tar mycke kort inte bara privata utan till andra saker oxå och vill få över dom..

---------------

Neee ska iväg och hämta mina nya böcker och posta ett brev..
Kanske tar en vända till Rv136.

xoxo lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0