inget att säga igentligen

                                                          MIGRÄN!!


Känner mej hängig och har ont i huve som tusan.. Vill bara sova men det går inte idag.. Håller på att röjja källare i föreningen.. Det tar tid..

Men vi har tagit en paus så jag passar på att sitta här en stund..
Får väl se men jag lär slänga mej i säng så fort jag är klar för dagen..

Killarna va i centrum och köpte godis och även till mej.. mys..
Men Micken har hand om dom denna helg.. Så jag kan fixa med föreningsjobb..

Funderar även kanske på att åka och rösta eller så gör vi det nästa vecka..

Ska vila lite nu innan jag ska ut igen så kanske hinner blogga en gång till idag..

 

xoxo lollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0