jaha

Jaaha du..

Nee är så sjukt trött idag vet inte varför, men skulle kunna slå nån för en påse chips eller choklad skule inte heller vara dumt..
Har börjat med det här nu och kan inte gå tillbaka.. Men när mina 12veckor är över då ska jag unna mej choklad och några chips..

Men en sak som jag inte vill göra är att väga mej under tiden, jag vägde mej dagen innan jag börja och kommer göra det sista dagen, men inte nån gång under dessa 12 veckor hade jag tänkt att väga mej, vilken jäkla tur att jag inte äger en våg sj..

---------------

Igår gick jag och Pontus på en lång promenad till Dåntorp och hälsa på Sussie..och vi gick hela vägen hem oxå..
Men varför känns det alltid som att det går fortare hem än dit man va!?
Tycker att det va lika många uppförs-backar på vägen hem men det kanske inte va det, hmm har aldrig tänkt på det.

Gick lite mer än en mil igår det känns ganska skönt att veta..
Men idag har jag inte gått lika mycke för jag har tvättstugan, men snart ska jag lämna Ponta så då tänkte jag ta en promis efter det.. Tråkiga är att det regnar så jäkla mycke idag så de e ju inge kul att gå ute i.. men men det är bara att klä på sej..

-----------------

Har ett helt föråd fullt med barn saker om det är nån som vill ha säg till, ska lägga upp lite saker på tradera imorn tänkte jag.. vet inte vad jag ska göra med alla saker bara har sparat ALLT sen Ponta föddes och då menar jag verkligen allt..

---------------

Nee nu måste jag gå och hämta det sista i tvättstugan, så vi kan åka sen..

xoxo lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0