läkaren och lite annat..

Jaa jag glömde blogga igår..

Va hos läkaren man känner sej alltid som en nåldyna när man är där..
Mina hjärtslag låg 1.3 över men det brukar ligga på 1.6 så det va lite lägre men han sa att det kan va för att jag hade en lugn och stressfri dag.. Som vanligt hade jag lågtblodtryck..
Det jag tog prover för (som jag inte vill prata om riktigt än för jag vill veta svaren innan) låg jag lite utanför normala, så jag kanske inte har det utan jag kan va på väg att få.. (det finns några som förstår vad jag menar iaf)

Annars hände de inte så mycke mer hos läkaren...

-----------------

Känner mej sjukt skol trött inge bra alls..
Har bara pluggat sen den 9aug och ska bara hålla på till dec..
Men sen ska jag ju vidare men de längtar jag till de e bara dom här ströämnena jag igentligen inte behöver som gör att jag inte känner nån lust..

-----------------

Mrs.F maila igår och sa att hon måste flytta sin sverige resa för bebis Yolan är förkyld och va lite hängig, inge bra att flyga då i 13 timmar.. så jag får längta lite till..

-----------------

Imorn ska jag försöka städa här hemma, har helt tappat lusten med det oxå, funderar bara på att ta en stor svart sopsäck och slänga allt som jag tycker är skit så går det fortare och jag troligen kommer få undan mera.. samlar ju på sej väldigt mycke..
Måste även rensa ungarnas garderober och få iväg dom kläderna..

Nån som behöver barn kläder från storlek 40-104 och 122-128???

Nee nu ska jag youtuba lite innan jag ska sova, om jag nu kan göra det ikväll, igår somna jag på soffan men sov iaf hela natten och va ovanligt pigg när jag vakna..

ha en skön kväll..

xoxo lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0