mongo

TRÖTT

Kan inte somna ååå jobbigt..

Va på möte idag, känner bara att nu blev det sådär mycke igen...
Får se vad som händer..

Det är mycke med skolan nu oxå.. Känner bara att de e väldigt mycke nu med allt och inget..

Killarna sover och jag  youtubar lite vet inte vad man ska göra men ska väl snart kanske gå och försöka sova..
igår när jag låg och inte kunde sova såg jag att vi har en fläck i taket den är väldigt liten men den är där och imorn ska den bort..

måste prata med syon imorn oxå och kanske nån annan på skolan för jag vet inte alls hur jag ska göra..
är redan skol trött och nu har jag vart hemma i 1½vecka och jag känner bara ännu mer avsky till att gå till skolan..

vill börja på FSU nu så man får sin utbildning..

nee bluddrar jag bara ska lägga mej på soffan iaf..

xoxo lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0