stolt steg kompisar

I pledge to X the TXT today!! Do the same..

ÅÅ är så trött ska gå och sova men kände att jag behövde blogga lite innan..

Är så sjukt stolt över min pojkvän, trodde inte han skulle klara sej så bra som han gjort men han är jätte duktig och i måndags när han va och vägde sej så hade han gått ner 7,8kg SÅ STOLT!!!
Och han går till jobbet varje dag det är verkligen jätte bra, trodde han skulle fuska lite där för det har han gjort förut men till och med när det regna gick han, hur stolt som hellst och han är min..
Älskar dej och är så himla stolt över dej Micken..

Idag va den svåraste dagen hittils för mej, men är så glad för allt stöd jag får av alla mina underbara vänner och Micken, blev jätte glad när Marion skrev till mej på FB - Du kommer fixa det !! Bara för du är du =D..
Tack så jätte mycke gumman det värmde..

Jag gick över 13000 steg igår..
Hur många steg tar du på en dag!? är du inte nyfiken!?

Man ska ju gå ca 10000 steg per dag.. Men de e ganska mycke många gör inte det, 13000 steg är ca en mil..

Nee nu ska jag lägga mej på soffan och njuta av att mina tre killar ligger och sover och jag har soffan för mej sj och kolla på en film..

xoxo lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0