trööött

VILKEN DAG det va igår..

Utmana mina demoner och åkte till Haninge med Marion, gick runt och kolla lite, va till öb en sväng, älskar den affären..
Jag åt lite på Pause medans Marion fika..
Satt och kolla på när hon rösta oxå, nu kanske man ska ta arslet ur vagnen och gå och rösta sj.. *host* kanske senare *host*
Men rösta ska jag men när vet jag inte än..

---------------

Va på möte igår, ja men visst seru..
Det va mötet inför mötet idag..
Ska åka långt till fel sida om stan idag.. Men men tycker iof det är ganska skönt att ta pendeln och t-banan för då kan jag sitta och läsa och lyssna på musik (bara jag kommer ihåg att ta med hörlurarna denna gång ;) )

---------------

Ska plugga lite matte och engelska nu på dan och kanske vila en stund, har inga lektioner bara studie tid och den gör jag hemma, har mer fokus då..

Men sitter just nu och jäspar hela tiden är så trött..

---------------

Och det jag hade glömt tills för bara några minuter sen jag ska ju till läkaren idag, får inte glömma..


Nee nu ska jag lägga mej på sängen och läsa min engelska bok som jag ska redovisa muntligen om en vecka, men jag har redan läst denna bok kanske sex gånger, för den är så bra..


xoxo lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0