skadad

Aaa har man blivit skadad av allt pluggande eller..
Skickade ett mail till en av mina närmaste kompisar igår och hon skicka tillbaka och fråga om jag verkligen mådde bra, haha..
Jag hade nämligen börjat skriva på svenska men det dök upp både engelska och tyska ord lite här och där, mest engelska men ändå, läste mailet efteråt och jaa va säger man..
Pluggar ju tusan hela tiden och pluggar man inte så pratar man med kompisar eller liknande och eftersom jag har flera engelsk-talande kompisar så brukar vi prata engelska när vi ses mailar osv..

Kom till och med på mej sj herom dan, hade pluggat engelska i fyra timmar utan paus, resten av dagen tänkte jag på engelska, så störande jobbigt..

Läser ju bara engelska böcker och jag har börjat läsa mycke om Amerikans politik och all den texten är på engelska..

Jaa lite skadad har man ju blivit.. Men lite bra e det ju då man tränar mycke på sin engelska..
Och det roligaste av allt nu ska jag börja på en uppsats till engelskan som ska in på fredag..

--------------

Senare idag ska jag åka ända in till stan och träffa Carl.. Det va länge sen, ska bli kul, skvallra lite hehe..

--------------

I helgen så körde Micke folkrace det gick ganska bra för han..
Jag va hemma med Ponta fredag-lördag, om jag inte skrivit det innan så tog vi en lång promis ut till Dåntorp och hälsa på Sussie.. Det va roligt att få prata lite och bara umgås..

På lördagen efter jag och Ponta hade tvättat så åkte jag och lämna han hos Famon, så han stanna där till söndag kväll då Freddie kom och lämna honom, det va ganska skönt för jag och Micke börja stor städa här hemma och fick ganska mycke gjort, nu ska vi bara fixa det sista i veckan..

---------

Nee men nu ska jag faktis lata mej någon timme innan jag ska ut och gå, sov inge bra inatt..

xoxo lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0