en vecka

Ännu en vecka har gått. Har bara inte kännt för att skriva har inte haft nån lust alls.. usch och blä..

Men här sitter jag igen, för mycke händer på en vecka..

Förra helgen på lördagen så va jag och Micken i Dåntorp hos Sussie på 30års kalas.
Det var jätte kul. träffa även där en klass kompis, vi går i samma engelska grupp på centrum vux..
Massor av mygg god mat och mycke prat.

Känner mej sjukt stolt att jag klara av att inte dricka..

Vi tog bilen dit men Micken valde att ta några öl iaf så det blev taxi hem, med en jätte trevlig kille från jordbro, han prata jätte mycke va ganska kul.. Jätte trevlig..

Ponta va hos farmor och farfar och Eric va hos faster-Angela så dom hade roligt dom med..

----------------

Jag har vabbat med Ponta sen i måndags då dagis ringde och han hade feber, va fler som hade tydligen.

Sen har jag haft två möten denna vecka med dagis så nu kanske problemen löser sej, kan ju hålla tummarna iaf.. Jag hoppas inte för mycke innan jag ser att det blir bättre..

----------------

Nu är det fredag igen och en vecka har gått, Micken ska köra folkrace i helgen men jag och Ponta ska vara hemma, får se vad som händer och fötter..

Men idag ska iaf jag och Ponta till haninge.. Vet inte riktigt vad vi ska göra men nått hittar vi säkert på..

Sitter och lyssnar på musik på youtube just nu har hittat ett band som jag fastna för direkt som jag inte lyssnat på förut men dom va jätte bra - Lifehouse - jätte bra musik..

---------------

Hade en skit jobbig natt kunde inte somna så när jag somna vid halv sex i morse kunde jag knappt stå på bena..

Men de va bara att gå upp vid nio när Micken åkte och ska fixa med folkracebilen, han skulle visst möta upp Lilliz som har vårt släp tror jag..

Han va jätte gullig han kom in pch gav mej en puss och en på kinden innan han gick, han brukar inte vara så gullig när han ska åka iväg så det va uppskattat..

5år och 64dagar har vi vart ihop nu..

Det är verkligen genom barnen som man märker att man blir äldre, känner inte sj att jag blir äldre.
Förutom att jag har faktis hittat några gråa hårstrån men de e inget vi pratar om, för som tur är så färgar jag håret så ofta att det inte märks, men jag har ju det från Morfar för han blev gråhårig tidigt..

----------------

Jag älskar verkligen mina svärisar va tusan skulle jag göra utan dom..

------------------

Neee nu ska jag fixa lite här hemma innan jag och Ponta ska åka till haninge..



xoxo lollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0