Jag och Mrs.F nördar oss idag

Sitter på sängen och min rygg håller på att jaa jag vet inte vad.. Blir iaf helt galen för den gör ont..
Inte för att det är ovanligt. Jag har scolios, men jag hade inga jätte problem med den före jag fick barn men efter det så har värken blivit lite värre och nu är det nästan att jag har den dagligen det hade jag inte..
Det är iaf jobbigt fast det är en sak som vänjer sej med att leva med när man har det hela tiden, men diska och dammsuga är inte så himla kul för då gör det ondare..

Och smarta jag stälde mej och diska en jätte disk nu.. Så nu ligger jag på sängen och får skylla mej sj..

---------------

En av mina tjejkompisar ringde mej förut och prata nästan i en timme och då menar jag att de va hon som prata för jag lyssna nästan bara,hade lite svårt att få in nått mellan hennes olika inlägg..
Det är ju det hon är lika mycke vampyr-films tokig som jag eller nee det där kanske inte är helt sant hon är värre.

Vet inte hur länge hon har tjatat om ringen i Eclipse.. Get over it gums, nu valde dom den.. (även fast jag håller med det va helt fel ring för den passar inte med den i boken)
Hon gillar filmerna lite mer och som ni vet så är jag ju bok-nörd så jag gillar böckerna mera.. Och då är det dom engelska böckerna för dom har verkligen översatt helt fel tycker jag plus att dom har tagit bort lite i översättning, att folk inte förstår det, det blir verkligen en helt annan bok när man läser den på engelska och hela texten är med..

Och nee jag och Mrs.F skäms inte för att vi är 24 respektive 30 och gillar dessa filmer eller att vi är stora HSM fan och camp rock är inte så dåliga heller och nu kom ju även tvåan på den ut för några dagar sen så vi låg och kolla på den igår, hon hemma hos sej och jag hemma men låg och fb skrev hela tiden..

-------------------

Snart kommer Micken och Eric hem oxå skulle vara lite gladare om det inte va så att Micken är jätte förkyld och jag vill verkligen inte att Ponta ska bli sjuk nu..Men det är ju roligt att dom kommer hem iaf för jag saknat dom, jobbigt när dom är borta en hel helg såhär..

-------------------

Nee nu ska jag ge Pontus mat för den är nog strax klar sen blir det att fortsätta i köket..

xoxo lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0