kaos blabber

Okej jag har en ganska dålig dag idag, vill igentligen bara lägga mej ner och sova.. Men men..
Vakna imorse med att jag inte ville gå upp alls men va tvungen att gå och lämna ungarna..

Saknar Mrs.F varför måste du bo så långt bort för... Men kul att du kommer på besök till Sverige om några veckor..
Så man kanske kan ses och så jag får träffa lilla nytillskottet Yolan på tre veckor och busungarna Helix och Empan..

--------------

ockej från ena ämnet till det andra, färga håret i fredags tror jag det va och det blev så som jag vill ha det men helt allvarligt, mitt hår är så himla slitet nu och lever sitt egna liv..
jag berättar detta så Elin ska vilja boka in mej väldigt snart så hon kan klippa mej.. kul va.. :)

-------------

nee nu har jag sådär tråkigt igen ska sätta i nya batterier i mp3'n sen blir det att gå en promis och sen dra en snabbis till haninge innan man ska på möte ikväll..
det här är mötet inför mötet, haha de va lite komiskt.. men de andra mötet är imorn..

--------------

om ni tucker jag skriver om lite konstiga saker just nu kan va för att jag är så himla snus sugen så jag vet inte vad.. kan inte hålla tankarna på plats just nu måste gå till centrum och handla snus..

xoxo lollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0