alla underbara

Hellu där ute.. ;) hehe
Är på så konstigt humör just nu, ena sekunden kan jag tycka att min kille är världens underbaraste andra sekunden är han bara jobbig vad han än gör..

Jag vet inte hur jag fått så underbara kompisar men ni är världens bästa tycker jag, varenda en av er, även om man kanske inte hörs varje dag eller ses hela tiden så är det som att inget ändras och det är så jäkla skönt, speciellt eftersom jag har två barn och min stora unge, och försöker skaffa jobb och jobbar extra hela tiden, så underbara..

Fick ett jätte fint mail från MrsP idag, hon skrev om mej och hur hon ser på mej och allt runt om, om te.x. att man kan veta hur mitt humör är eller hur jag mår av att bara se vilken bok jag läser just den dagen eller vilka filmer jag ser eller som hon tycker är lättast att se är vilka låtar jag lägger upp på facebook och andra sidor, för hon beskrev så som jag verkligen tänker att jag skiter i vem som sjunger låten det kan vara från Justin Bieber till Metallica det spelar ingen roll alls utan det är texten man ska lyssna på, för en låt text kan säga så mycke mer än vad man kan säga i ord..

Jag som trodde jag utstråla mörker och negativitet fick höra från MrsF att jag va som en sol för henne just nu, jaa jag vet det låter knäppt men det va hon som sa det, vet dock inte vad hon mena men säckert någe bra..

Och nu har mina tisdag kvällar med systrarna H börjat igen tror jag, vi sågs i tisdags och ska ses nu på tisdg igen, så skönt, har saknat dom nu på sommaren, när jag jobba nästan hela tiden..

Nu ska jag läsa min tjejkompis blogg, och hon är så där über positiv hela tiden i sin blogg och i livet, ska skriva mer sen om min nya plan för livet, jag tänkte jag skulle börja på måndag och sen får vi se hur länge jag håller det.. ;)

godnatt alla er.

xoxo lollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0