vilken dag vilken dag :)

Fortsätter denna positiva måndag med att göra klart badrummena, det har tagit hela dan men va tusan ska man stor städa så ska man.. har lyssnat på massa bra musik och sjungit med.. ;)

Nu när mitt lilla monster är hemma så har jag satt han framför TV'n för att jag ska kunna fortsätta men jag lovade iaf att jag ska bygga lego med han sen.. men lego är iaf kul..

Imorn tänkte jag oxå städa men då ska jag även söka jobb hade jag tänkt, det är planen iaf, man kan ju inte bara jobba extra på willys hela livet, behöver några fler timmar i månaden än det..
Om man vill jobba på dagis finns det ju extra jobb men känns jätte tungt att ta hand om andras barn hela dagarna sen ska man hem och ta hand om sina egna barn?!

Imorn är det tisdag det betyder en kväll med systrarna Hådell ;)
Gu va jag har saknat dom över sommaren, nu har man ju iaf en dag i veckan att se fram imot..

Måste skryta lite iaf ni ska se vårat sovrum nu, man kan se golvet och så städat som det är här inne just nu har det inte varit sen jaa sen vi flytta in tror jag, för det är vårt rum vi lag in allt när vi städat alla andra rum och bara velat lägga undan sakerna nånstans..

Min plan idag är iaf att bli klar med båda badrummena och köket, ska göra helstekt kyckling i ugnen till killarna och jag tar väl en qourn'file ist och så tänkte jag göra nått med rotfrukter till..

Min katt har inte gillat att jag städa idag, hon gillar att det är lugnt hemma på dagarna när killarna inte är hemma men idag har jag rört till det för henne, flytta hennes toa och hennes matskål, hon kan ju inte gå på toa när den inte står där den ska så hon har varit ganska sur idag, jaa jag har en katt med väldigt humör och jätte divig!!!

Neee nu ska jag göra klart badrummena så jag kan börja med köket.. ;)

Det är bara månag men jag ska verkligen försöka hålla hela veckan med positiva tankar, men ni ska veta att det är verkligen inte lätt!!

xoxo lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0