Mycke att göra idag, så lite tid

Mycke att göra idag, så lite tid ;)

Ska göra klart Erics rum, fick ju upp hans nya säng igår alldeles sj, fast det stog att man behövde vara två även på bruksanvisningen, men KAN SJÄLV!!!!
Och ska börja fixa Pontus rum idag oxå, så kanske barnens rum blir klara innan helgen..

Men först ska jag och Ponta till logopeden, får se va hon säger, väntar med spänning..

Okej ja jag vet att jag blivit helt besatt av BD part 1 trailern, men den blir ju bara bättre och bättre ju fler gångr man ser den.. ;)
Och jag har nog lyssnat på 'See no more' med Joe Jonas flera flera gångr nu..

Ja men ska sätta mej och läsa lite i min Twilight bok och dricka kaffe, innan vi ska åka..

xoxo lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0