oviktig fakta

Fick nått infall häromdagen och klippte av mej allt hår ;)
Jag gillar min frisör och det blir alltid som jag vill ha det, jag visade bara en bild på hur jag ville ha det och jag fick det om inte bättre, sen stog jag kl ett på natten och färga håret och det blev som alltid bra för jag är bra på det..

igår va det dop och ett års firande av lilla Alva..va väldans mysigt och väldigt fint..

idag tar jag och ponta det bara lugnt, micken är i nyköping på folkrace med några killkompisar och svärfar..
så jag och ponta tänkte bara gå och handla popcorn sen blir det hem och ligga på soffan, han är lika seg som jag idag, det är väldigt kvavt och det små regnar här, jag som inte gillar åska skulle inte ha nått imot det just nu så det kunde bli bättre luft!!
det åskar ju överallt fast inte här känns det som..


sitter och lyssnar på rascal flatts och chris medina just nu och det är nog denna veckas favvisar..

nee nu ska jag slöa..

xoxo lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0