nalle dagen, städningen, breaking dawn

Sminka sej och på med kläderna för idag ska jag till tatueraren..
Ska bara fylla i dom jag gjorde för fyra veckor sen för färgen har lossnat på olika ställen..

Sitter och lyssnar på massa bra musik just nu och bara njuter av lugnet..

Dagis har 'Nallens dagä idag, tydligen någe nytt, tydligen internationellt..
Ponta hade med sin jätte groda som han fick av sin gudmor Jenny, enligt Ponta är grodan en kuack kuack groda kung som heter cesar ;) haha han är ju bara för sötnöt..

------------------------

jag satte ju upp alla gardiner och skynkena vid garderoben, blev hur jäklans bra som hellst, blev hur nöjd som hellst.

idag när jag kommer hem från tatueraren och hämtat mini'me på dagis blir det att fortsätta städa i köket och hallen, ska sätta ut massa saker på blocket oxå.. måste och hämta massa saker man kan ta kort på och sätta ut på blocket eller tradera.. nu jäklarns ska det säljas saker ;)


------------------------

beställde biljetter till Breaking Dawn part 1 idag.. yeay..
micke sa att han inte vill gå men det vill han visst..

ska gå med Ida och Cicci oxå, nån mer som vill gå bara att säga till.. ;)

xoxo lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0