bajsbollar, vuxna, P, Scarlett O'Hara

Tur att det är måndag snart så man kan få en ny vecka ;)
Denna vecka asså, jag vet inte men jaaa va ska man säga igår gick in i ena garderobsdörren (vi har nycklar i dörrarna som man öppnar med) så jag har ont i hela armen och börjar få ett blåmärke nu och alldeless hårt är det, och idag när vi va hemma hos Sussie och skulle sätta på en film till ungarna, så va jag tvungen att fixa lite med sladdarna och när jag skulle skuta in TV'n igen så klämde jag mitt finger så det blev ett sår och sämsta stället nånsin så nu kan jag knappt inte använda det fingret alls, jag brukar inte klaga men fy vilka dagar det har varit!!!

Men kanske imorn då är det söndag och vi ska inte göra mycke för Micken är i ösmo, för ikväll är han hos Jonne för han fyllt år så Micken ska sova hos svärisarna och troligen ska han jobba på banan imorn, så då är det lugnt och skönt hemma med bara Ponta, så jag vet inte riktigt vad vi ska göra men nått kul kan vi nog alltid hitta på.. (mys på soffan och bara lata oss troligen)

Men idag vilken rolig dag det varit, väldans lång men super rolig!!!!
Stampe fyllde 3år idag, jag åkte tidigare för att hjälpa super Sussie (Micken och Ponta kom senare), Stampe är väldigt inne för bajs och han har varit det väldans länge nu och han har velat ha bajs chokladbollar i säkert över ett halv år på sitt kalas så det fick han idag, och sen hade S gjort choklad muffins så vi skulle dekorera med nått så det blev en blandning av choklad och grädde så det sprittsa vi på så det såg ut som bajs, ibland måste man bara göra allt för barnen, så jäkla kul vissa skulle säkert tycka att vi uppmuntrar hans bajs prat eller så men inse om ungen hållt på i över ett halv år och pratat om det så va gör det om han värkligen ville ha det på sin födelsedag, ungen blev 3år..

Tycker att man måste släppa lite ibland på att bara för att man är vuxen behöver man inte vara så jäkla stel och tråkig.
Eller?!
Eller är det så att när man når en viss ålder och efter man fått barn så måste man bli sådär himla 'vuxet' tråkig, får man inte släppa lite på vissa saker ibland och bara vara barnslig med sina barn??

Vi kom hem strax efter nio, och det va som sagt en väldigt lång dag idag så Ponta somna direkt hans huvud träffa kudden, meeeeeen jag har druckit hur många koppar kaffe som hellst idag så jag är inte speciellt trött även om jag är ganska trött i huve för det har varit väldans mycke folk och små folk idag, men blir till att sova snart iaf om jag kan somna men neeeee nu börja han hosta, JAG ORKAR INTE, jag har varit hemma med han en hel vecka så jag vill att han ska bli frisk nu..
Han kommer nog snart in till mej och vill sova i pappas säng för det brukar han när Micken inte är hemma..

Nu ostbollar och Scarlett O'Hara, vet alla vilken film jag ska se då ?! ;)

xoxo lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0