städdagar

STORSTÄDNING!!

Är inne på dag 3 går framåt men jobbigt när vi skulle åka och slänga på SRV så va släpet fullt med saker.. Så kanske imorn då?!
Nu ska jag till tvättstugan och tvätta hallmattorna, tror det är andra gången jag skaffa dom och det e ju inge bra alls.. vattnet va helt brunt nu när jag lämna dom i tvättstugan.. blää
Och nu har min svägerska kommit och lämnat skruvdragare och trappstegen, min svärmor och svåger satt oxå i bilen.. så nu ska jag börja sätta ben på bänkarna och börja sätta upp gardinskenan till garderoberna..

Gör olika andningsövningar medan jag håller på, tror inte riktigt att folk fattar hur jobbigt det är för mej när jag måste slänga saker.. och jag har slängt två säckar kläder och några påsar med annat men de e verkligen jätte jobbigt, igår när jag rensa grina jag rätt mycke..

Många saker man ska göra idag men så lite tid, men jag skrev faktis in imorn oxå som städ dag för det som inte hinns idag, fast imorn ska jag hinna med attt gå till kykan oxå, ska gå med Jess, blir ganska skönt att få lite ny energi och ladda om..
 
men nu blir det att fortsätta för jag springer mellan tvättstugan och allt hemma just nu!!
berättar mera senare..

löva yaa all!!!

xoxo lollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0