bra dag

Idag va helt underbart bra..
Gick och lämna Ponta på dagis, gick sen hem och la mej på sängen och kolla på film, så fick jag ett mess från Sanna.
Mötte upp henne i vh centrum men de va så jäkla mycke folk inne på Pause så vi tog hennes bil till Haninge och åt lunch och fika på Momos, prata massa skit..
Sen tog vi en promis till tatueraren, så nu ska jag till han imorn och fylla i mina tatueringar som jag gjorde för fyra veckor sen, färgen har lossnat lite..
Sen åkte vi och hämta Ponta på dagis han tyckte de va jätte kul att åka hennes bil, han är så van att pappa kör..
När vi kom hem så packa Micken ut allt skräp i släpet och vi fick med oss MrJ tvättmaskin oxå, när dom tre killarna åkt till SRV så satt jag och Sanna kvar på soffan här hemma och drack kaffe och snacka massa mera skit..
När hon åkte och min killar kommit hem så har det varit mest lugnt nu, men nu ska jag ha Twilight kväll här hemma och stryka och sätta upp alla gardiner jag sydde upp igår..

Helt okej dag..

godnatt alla

xoxo lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0