scrap'a mera

Idag träffa jag Jessica, det va nog två år sen sist iaf, det va väldans trevligt, konstigt att efter såhär lång tid att man fortfarande kan prata som att det va igår man sågs.
Hon berätta om sina personer i livet och jag berätta om mina som det va förut vi kunde prata om det mesta fast det gått så lång tid, hoppas det inte tar så lång tid innan vi ses igen, det skulle vara synd..

Köpte lite nya scrapbook saker på panduro idag, min tejp hade ju tagit helt slut och behövde lite nya papper, och köpte en tavla till sovrummet, det vara bara skönt att gå runt i Farsta ochbara vara och prata massa skit, med nån man känt så länge..

Va så glad att det inte blev sånna där obekväma tysta stunder eller att det skulle kännas konstigt, man märker på konstiga sätt att man saknat en person i sitt liv på olika sätt..

Nu ska jag fortsätta med min scrapbook och se vad man kan hitta på för någe kul nu, har börjat på tre sidor redan i min bok men kan inte riktigt komma på vad jag ska fortsätta med på dom så dom vilar lite så jag tänkte börja med en ny sida och kanske börja på en ny sida i Pontas bok, va ett tag sen jag gjorde några sidor i hans bok..
Gjorde klart en sida till en kompis häromdan hon gav mej lite saker för att göra två sidor till henne och blev vädans bra, så nu kanske man ska fråga om det är nån annan som vill ha sdor gjorda, så himla kul och jag behöver få nått att göra så jag inte bara sitter och tänker för mycke för det blir inge bra då!!

Ha en underbar kväll alla människor, jag ska iaf gräva ner mej i min scrapbook och kommer nog ut imorn när sidan är klar ;)

xoxo lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0