scrapbook'ar

Gahh blir galen, allt bara tar slut!!
Sitter och fixar med min och Pontas scrapbook'ar (haha) och nu tog tejpen slut och igår hitta jag inte pappret jag ville ha så jag måste köpa mer papper annars kan jag inte göra klart sidorna, jag tycker att alla skulle ha en eger scrapbook, för jag kan sitta och bläddra i min och bara drömma mej tillbaka, detär så mycke minnen i en sida, och lite roligare än bara ett vanligt album..
En sida kan ta från en timme till flera veckor att göra, oftast dom simplaste sidorna jag gjort har tagit längst tid, för du ska först komma på hur du vill att sidan ska se ut sen välja rätt matrial och sen bara göra sidan men under hela tiden så ändrar jag mej minst tio gånger och sidan blir aldrig som jag tänkt..
Såååå det jobbigaste är att man måste åka ända till Farsta om man vill köpa saker för haninge har ingen sån affär längre.. bläää på dom tycker jag..

nee nu ska jag fortsätta så jag kanske blir hlv klar med sidan innan jag ska lämna barn på dagis och ska börja med hemmet..

xoxo lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0