snark

Ska jag vara helt ärlig, jag saknar min mormor, utan henne vem tusan kan jag prata med.

Jag och MissMaya ligger på sängen och kollar runt på youtube och kollar runt lite på internet i övrigt.
Tycker de e väldigt intressant att kolla vissa intervjuer, speciellt kolla på några med Robert Pattinson för han säger ofta helt crazy saker och ibland undrar man verkligen om han verkligen tänker innan han öppnar munnen, kollade nyss på en med Prince han e den mest lugna människa jag lyssnat på nästan så det blir jobbigt för han viskar nästan oxå, ska kolla runt lite till, men just nu ska jag putta på min katt för hon snarkar som en hel karl..

min vecka har som alltid varit ganska okej men igår va de ju tisdag, den bästa dagen på hela veckan och brukar vara den längsta oxå, så jäkla kul att ha en helkväll med systrarna Hådell, och man längtar redan till nästa tisdag..

Idag tog jag och mini'me en hemma dag bara legat framför tv'n och kollat filmer med han och bara myst, imorn är det dagis igen som gäller men han va väldigt glad att bara få vara hemma med mej idag,och vi hade lite pappa'fri tid på kvällen oxå då Micken va och mekka folkrace bil, han ska köra i helgen nere i Nyköping, många undrar om jag ska åka med ner eller stanna hemma, men jag undrar bara va tusan ska jag göra där nere?! visst jag kan ju träffa kompisar men förhoppningsvis blir det bara jag hemma så då vill jag bara vara hemma och städa och bara vara 'me time' kommer nog göra det mesta lika om mini'me stannar hemma oxå men skönt att bara vara.

såg nya trailern till BD och jag vet inte kanske dumt gjort för nu vill jag ju bara se filmen ännu mer.. LÄNGTAR!!!!

nee nu ska jag lägga mej och läsa vampire academy boken som jag tog fram förut, så man kanske kan somna idag..


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0