Ärligehet!?

hej hopp..
När folk frågar en om hur det är med en, så vill dom igentligen inte ha ett svar, dom frågar bara för att vara artiga, vad jag vet så finns det igentligen ingen som bryr sej så mycke om en annan person som lägger ner den tiden för att bry sej.
Jag får ofta höra att jag borde släppa ner min vägg, som att jag har ett skal runt om mej,att jag inte släpper in folk, men folk får veta saker om mej visst kanske inte mina riktiga känslor och tankar bara igentligen ytliga tankar och funderingar, och jag har inte berättat för nån någe personligt på väldigt länge, visst får folk höra det som dom igentligen vet om men inget om mej.
Jag vet inte jag försöker verkligen att släppa folk in på men minsta ändring i beteende eller nått så känner jag min mur byggas upp igen och högre än vad den var innan.

Dom enda två som igentligen vet allt om mej kan jag inte prata med, och nu när jag vill så den ena finns inte längre och den andra har flyttat till andra sidan jorden känns det som..

Jag känner den där känslan i bröstet den sitter där och bara plickar lite som hjärtslaget slår men inte lika märkbart, men jag känner att det är på väg..

Jag vet nu varför hon gav mej dom där 'lätta' frågerna men dom va ju inte så lätta som man kan tro, man måste känna sej sj, men jag fick veckans fråger och det var väl dom hon ville förbereda mej för, jag vet inte men ibland jag vet bara inte.

Hon frågade mej hur jag gjorde förut innan jag hade barn hur jag tog hand om mina känslor då och hur jag gjorde för att fly undan allt, det är svårt att svara på men jag vet ju men jag vill ju inte berätta allt inte ens för henne, men jag känner om man inte kan ens vara ärlig mot sej sj hur kan man då vara ärlig mot andra..??

Hon vill att jag ska läsa igenom senaste frågerna jag fick av henne, hon vill prata familjen, när jag läste det var det som att jag fick kortslutning i min hjärna, kändes bara som att jag ville säga 'inga komentarer' men det kan man ju inte säga till en hjärnskrynklare, vad skulle hon tro då? och hur tusan skulle inte hon kunna vrida det till tusen nya fråger..

men som MrsF allid säger vill man veta nått om mej ska man lyssna på låt texterna, dom säger alltid mer än vad jag gör, oftast vilket humör eller kännslor jag har för tillfället..

Nee nu ska jag se på TVD, ser från början, känner bara att jag måste ha nått att göra..

xoxo lollo

Kommentarer
Postat av: Lotta

Kram till dig Louise!

2011-09-10 @ 23:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0