Alla hjärtans dag

Som alla vet så är det kärlekens dag nästa lördag, så vi har en vecka på oss att samla ihop all kärlek till den dagen ;)
Nej men jag fattar inte riktigt det här, tycker man ska vara lika kärleksfull alla dagar om året.
Men iaf jag och Micke har en tradition att vi lägger 50kr var på en present till varandra, för när vi träffades på gymnasiet så hade man inte så mycke pengar och det har bara följt med som en av våra things to do..
Så jag tänkte va ute i god tid i år så jag håller på att filurar ut va jag ska hitta till han, det kan va en skämt grej, kärleks grej eller vad som.
Till ungarna köper jag alltid några godis hjärtan dom får på morgonen.
Men i år vete tusan vad jag ska hitta på till Micke förra året köpte jag en tidning jag visste han ville ha, och även om han inte är den mest romantiska så har han gett mej dom finaste sakerna på alla hjärtans dag, fått flera fina prydnads saker, förra året fick jag två ljus hållare i sten som står i fönstret, ÄLSKAR DOM!!!
klurarar vidare... förslag??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0